Menu

Regler for brug af klubhus



Retningslinjer for daglig brug og lån af klubhus

Vi er rigtig mange der bruger klubhuset og det skal være rart for alle at bruge
faciliteterne i det daglige – Både omklædning og cafeteria/køkken.
Samtidig skal vi passe på vores ting og behandle tingene korrekt da andet
medfører udgifter for klubben.

Daglig brug – omklædningsafdeling
• Det er IKKE tilladt at gå ind i klubhuset med fodboldstøvler – Trænerne
bedes håndhæve dette.
• Fodboldstøvler må ikke bankes af i omklædningsrum og baderum. Dette
skal gøres udenfor. Vores afløb bliver fyldt med jord og medfører
oversvømmede omklædningsrum.
• Det er desværre nødvendigt, at trænerne kontrollere omklædningsrum
efter holdet har brugt det – Det er ikke ok at der kastes rundt med bl.a.
mad, sæbe mv.
• Når klubhuset forlades er det ledernes pligt at kontrollere at alle
yderdøre er låst og at vinduer er lukket i omklædningsrum. Det sker alt
for ofte at klubhuset forlades ulåst og aflukket.
Brug af cafeteria
• Cafeteria skal efterlades i ryddet stand.
• Borde skal tørres af hvis nødvendigt.
• Borde skal sættes på plads hvis der rykkes rundt.
• Stole sættes op efter brug.
• Skraldespand skal tømmes.
Brug af køkken
Bemærk her at køkken fungere som kioskområde og af hensyn til hygiejne skal
dette altid efterlades rengjort. Endvidere er der ikke andre end sidste bruger til
at udføre opgaven.
• Køkken skal efterlades i aftørret og ryddet stand.
• Komfur og ovn skal rengøres efter brug.
• Service skal vaskes op eller i opvaskemaskine – Skal den tømmes så
gøres dette først. Start maskinen når den er fuld. Der må ikke stå brugt
service i vask og på køkkenborde.
• Vask skal være ren efter brug
• Ved brug af fælles køle-/fryseskab skal dette tømmes igen efter brug og
madvarer fjernes igen.
• Skraldespand i køkken skal tømmes.
• Der må ikke efterlades diverse ting på borde og gulv i køkken.
• Køkken skal tømmes for mad, drikkevarer mv. efter lån

Booking af lokaler:
Ved lån klubhus skal dette bookes på forhånd. Send e-mail til rudi.dalsgaard@gmail.com med dato og formål.
Holdene skal selv booke lokalerne i Kluboffice ved brug spillermøder,
forældremøder og fællesspisninger. Ved spørgsmål skriv til kasper@issfodbold.dk
Bemærk ved lån af lokaler

Ved manglende oprydning og rengøring efter lån af lokalerne opkræves der et
gebyr på minimum 1.000 kr. for udgifter til rengøring