Kontingentregler

image Kontingent er en nødvendighed

Regler for kontingentbetaling

Kontingent opkræves pr. halvår. Opkrævninger udsendes pr. e-mail i april og august måned.

Medlemmer har pligt til at holde medlemsdata ajour inkl. e-mailadresse på medlemmets egen side under Mit DBU. Ny adgangskode kan bestilles på samme side.

Betalingen skal ske med betalingskort via det link der er i e-mailen med opkrævningen. Der kan betales med Dankort, VISA og MasterCard.

Overholdes betalingsfristen ikke udsendes der en påmindelse pr. e-mail. Betales der fortsat ikke udsendes rykker med 100 kr. i gebyr. Hvis der fortsat ikke er betalt spærres medlemmet for deltagelse i træning og kampe indtil det skyldige beløb er betalt. Spilleren vil ikke kunne sættes på elektroniske holdkort så længe man er spærret.

I yderste konsekvens udmeldes medlemmet uden yderligere varsel.

Indmeldelse

Indmeldelse sker her på hjemmesiden og første kontingent betales med kort ved indmeldelsen. Indenfor få dage vil medlemmet modtage e-mail fra DBU om registreringen og login information til Mit DBU.

Udmeldelse

Udmeldelse skal ske via formular her på hjemmesiden. Flytter man til anden klub, skal den nye klub selv rekvirere spillercertifikat elektronisk via KlubOffice.

Spørgsmål

Har man spørgsmål om medlemskab eller kontingentbetaling kan dette gøres på e-mailen medlemsinfo@iss-fodbold.dk

Regler er godkendt af bestyrelsen og sidst revideret november 2014.